מספר הטלפון: 03-5117320

היתרונות שלנו

פענוח כפול

קבוצת RDG מציעה פענוח כפול לפי בקשה. מדובר בקריאה כפולה הנעשית בארבע עיניים – על ידי שני רדיולוגים בכירים. לפענוח הכפול יתרונות רבים, לרבות יכולת אבחון מדויקת יותר מאי פעם, גם כאשר מדובר במקרים רפואיים מורכבים וקשים לפענוח. הפענוח הכפול ממזער באופן משמעותי את הסיכוי לאבחון שגוי, ומבטיח קבלת תוצאות אמינות ביותר, ככל הניתן. נוסף על כך, הקריאה הכפולה מבטיחה רמת דיוק גבוהה ביותר, וחוות דעת מהימנה, המסייעת לקבלת הערכה מקיפה יותר שתסיר כל ספק שעשוי לעלות לגבי ממצאי הבדיקה. הפענוח הכפול של קבוצת RDG רופאים מומחים ברדיולוגיה, יכול לתרום לאבחון מהיר ומדויק, וכן מאפשר זיהוי מוקדם של בעיות רפואיות פוטנציאליות, המאפשר התאמת טיפול בזמן. כל אלה יכולים להשפיע רבות על תוצאות הטיפול ועל תהליך ההחלמה שלכם.

פענוח תוך 24-48 שעות

קבלת תוצאות במהירות חסרת תקדים. הפענוח המהיר מפחית באופן ניכר את זמן ההמתנה לאבחון, באופן המאפשר התאמת טיפול מהירה יותר, ומעניק שקט נפשי עבור המטופלים ומשפחותיהם. הפענוח המהיר מייעל את שיתוף הפעולה בין הרדיולוגים למומחים הרלוונטיים, ומאפשר תקשורת מהירה ושיתוף מידע יעיל לצורך אבחון אופטימלי והתאמת טיפול מדויק עבור המטופלים.

הסבר נרחב על הממצאים

הסבר נרחב על הממצאים

צוות RDG רואה עדיפות עליונה במתן מידע ברור ואמין, שיאפשר לכם לבצע החלטות מושכלות בנוגע לבריאותכם, ויעניק לכם שקט נפשי. אנו מאמינים כי שקיפות ותקשורת נהירה הן הבסיס למתן שירות מיטבי עבור המטופלים שלנו. לכן אנו מציעים הסבר אישי מאחד הרדיולוגים, על ממצאי הבדיקה והמשמעויות שלה, הניתן לפי בקשה. ההסבר מועבר באופן מפורט, אמפתי ומקיף. אנו מודעים לכך שהשפה הרפואית עשויה להיות מורכבת ולעתים קשה להבנה. מתוך כך, הפענוח אצלנו נעשה תוך הקפדה על הנגשת המידע הרפואי עבור כל מטופל ומטופלת, במטרה להסיר כל ספק בליבכם – ולהפחית את תחושת חוסר הידיעה, כמו גם את החרדה סביב תהליך האבחון.
פענוח בדיקות דימות הוא חלק קריטי בתהליך האבחון, אך הוא רק הצעד הראשון. הרדיולוגים המנוסים ב-RDG מספקים המלצות מותאמות אישית ומדויקות להערכות עתידיות, שיסייעו לכם להבין מהם הצעדים הבאים בתהליך. כמו כן, נשמח לסייע לכם לתכנן את המשך הבירור הרפואי, ולהכווין אתכם למומחים המתאימים ביותר עבורכם.

פענוח במגוון שפות

פענוח במגוון שפות

בקבוצת RDG רופאים מומחים ברדיולוגיה, הפענוח מתקבל בשפה העברית, אך אם יהיה צורך בתרגום – נוכל לצרף עבורכם פסקה מתורגמת לשפת האם שלכם, שמסכמת את הממצאים וההמלצות, להבנה מעמיקה ויסודית יותר של ממצאי הבדיקה. אנחנו מאמינים כי מחסום שפה אינו צריך למנוע ממטופלים גישה למידע רפואי חיוני, לכן חשוב לנו להעניק כחלק משירותינו גם פענוח במגוון שפות: עברית, ערבית, אנגלית, רוסית, צרפתית וגרמנית. סיכום הממצאים וההמלצות מתורגם לשפת האם שלכם, מאפשר הבנה מקיפה של הממצאים, שתתרום רבות לביצוע החלטות מושכלות יותר בנוגע לבריאות שלכם.

סקירת תיק רפואי וסיכום הממצאים

סקירת תיק רפואי וסיכום הממצאים

אנחנו מאמינים שמתן שירות מקיף למטופלים אינו מסתכם רק בבדיקת הדימות. חשוב לנו להציג בפניכם תמונה מלאה ככל הניתן של בריאותכם, לכן אנו מבצעים סקירה יסודית של התיק הרפואי שלכם – במטרה לוודא שכל המידע הרפואי הרלוונטי יובא בחשבון בעת ביצוע הפענוח. על ידי סקירת התיק הרפואי של כל מטופל בשלמותו, צוות הרדיולוגים של קבוצת RDG רופאים מומחים ברדיולוגיה, משיג תובנות מעמיקות ומותאמות אישית – המאפשרות להם לבנות תמונה כוללת ומקיפה של מצבכם הבריאותי. גישה יסודית זו מובילה להערכה מדויקת יותר של ממצאי הבדיקות, כמו גם אבחון מדוקדק ברמה הגבוהה ביותר.

החזר כספי דרך חברות הביטוח

החזר כספי דרך חברות הביטוח

ב-RDG אנו מודעים למורכבותו של תהליך קבלת ההחזר מחברות הביטוח, לכן אנו מציעים שירות החזר כספי דרך חברות הביטוח, שמטרתו להסיר מליבכם דאגות סביב הפן הכלכלי – ולאפשר לכם להתמקד אך ורק בבריאותכם. אנחנו כאן כדי לסייע לכם לנצל היטב את כלל הזכויות שלכם, ולקבל את ההחזר הכספי שמגיע לכם במסגרת פוליסת הביטוח שלכם. סוכני הביטוח של קבוצת RDG רופאים מומחים ברדיולוגיה, יטפלו בכל הניירת בשבילכם, כך שלא תצטרכו להשקיע זמן ואנרגיה על תהליכים בירוקרטיים. אנו נתקשר באופן ישיר מול חברת הביטוח, כדי לזרז את תהליך ההחזר. הסוכנים שלנו עומדים לרשותכם כדי להנחות אתכם לכל אורך התהליך ולהעניק לכם שקט נפשי.

הפניה למומחה רלוונטי להמשך בירור

הפניה למומחה רלוונטי להמשיך בירור

צוות המומחים של RDG מבין את החשיבות בהתאמת המומחה הנכון ביותר למצבו הפרטני של כל מטופל. מעבר לכך, אנו מודעים לכך שהמתנה ממושכת למומחה רלוונטי עשויה לעכב קבלת טיפול חיוני. לפיכך, בעזרת ההפניות המדויקות שלנו, תוכלו להימנע מעיכובים, לקבל אבחון וטיפול בזמן – ובכך להגדיל את הסיכויים להחלמה מוצלחת ומיטבית. כמו כן, מצבים רפואיים מסוימים מצריכים טיפול רב-תחומי, המשלב מומחים מתחומים רפואיים שונים. ההפניות המדויקות של צוות RDG מבוססות על רשת מומחים מתחומים שונים, ומספקות לכלל המטופלים שלנו גישה למומחים המובילים והמתאימים ביותר עבורם.