מספר הטלפון: 03-5117320

פענוח רדיולוגי שאלות נפוצות

מהו רופא רדיולוג?

רדיולוג הוא רופא מומחה בתחום ההדמיה הרפואית, העוסק בפענוח ופרשנות של תמונות רפואיות שנוצרות על ידי מגוון רחב של טכנולוגיות הדמיה. הרדיולוג משתמש בתמונות אלו כדי לאבחן, לטפל ולעקוב אחר מצבים רפואיים שונים.

מה ההבדל בין רופא רדיולוג לשאר הרופאים?

רופא רדיולוג מתמחה בפענוח תמונות רפואיות שנוצרות על ידי טכנולוגיות הדמיה מתקדמות כמו CT, MRI, רנטגן ו-US והוא מאבחן מחלות ופציעות על בסיס תמונות אלו. רופאים אחרים מתמקדים בבדיקה פיזית ישירה ובטיפול במטופלים באמצעות כלים רפואיים בסיסיים, תרופות ופרוצדורות כירורגיות.

מה השירותים שאתם מציעים?

אנחנו מספקים פענוח מקצועי של בדיקות CT, MRI ו-PET-CT על ידי רדיולוגים מומחים עם תת-התמחות בתחומים שונים. השירות כולל פענוח תוך 24-48 שעות ותשובה מפורטת עם תמונות והסברים ע”י רופא מומחה.

אין לי מחשב עם כונן דיסקים, מה עושים?

במקרה שאין ברשותכם מחשב עם אפשרות לקרוא דיסקים, ניתן להעלות את המסמכים הרפואיים במרכז רפואי בקריית אונו. השירות כרוך בתוספת תשלום של 100 ₪. להלן פרטי המרכז הרפואי: מרכז רופאים מומחים, 360 מעלות, הדובדבן 7, קריית אונו, קומה 2, משרד 229
טלפון: 03-695-7777

שעות פעילות המרכז הרפואי:

  • ימי א’-ה’: 8:00-20:00
  • יום שישי: 8:00-13:00
    חניה חינם למשך שעה.

התשלום מתבצע באימייל, לאחר בדיקה קצרה של איכות הבדיקה שברצונכם להעלות.

יש לי רק לינק לבדיקה ולא קיבלתי דיסק?

כדי לתת לכם את השירות, אתם מתבקשים להביא דיסק עם הבדיקה הרפואית כדי להעלות את הבדיקה למערכת שלנו. ניתן לפנות למכון ההדמיה שבו בוצעה הבדיקה ולקבל דיסק. במקרים בהם הבדיקה שמורה בתיקייה במחשב, ניתן להעלות את התיקייה למערכת שלנו ללא צורך בדיסק.

האם ניתן להשוות את הבדיקה הנוכחית לבדיקות קודמות?

כן! מאוד חשוב ורצוי להעלות גם את הבדיקה הקודמת למערכת או לפחות לשלוח לנו את הפענוח של בדיקות קודמות כדי שניתן להשוות. זה חשוב במיוחד עבור מטופלים אונקולוגיים.

האם אפשר לקבל פענוח לבדיקה עוד היום?

אנחנו תמיד מתחייבים לפענוח בתוך 24-48 שעות. במקרים דחופים, אם תעלו את הבדיקה מוקדם ביום, ברוב המקרים ניתן לקבל את התשובה באותו יום. אם יש לכם תור דחוף לרופא מומחה, אנא ידעו אותנו ואנו נעשה כל מאמץ לספק את הפענוח בזמן.

מה עלי לעשות אם יש לי שאלות נוספות לאחר קבלת הפענוח?

אם יש לכם שאלות נוספות לאחר קבלת הפענוח, ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני או במייל, ואנו נשמח לסייע ולהבהיר כל שאלה.

האם אפשר לקבל חוות דעת שנייה לבדיקה שכבר פוענחה?

כן, אנו מספקים חוות דעת שנייה לבדיקות הדמיה שכבר פוענחו על ידי רדיולוג אחר. יש לשלוח את הפענוח הרפואי הקודם יחד עם הבדיקה הנוכחית לצורך השוואה.

האם אתם מספקים פענוח לבדיקות מחוץ לישראל?

כן, אנו מספקים פענוח לבדיקות הדמיה מכל העולם. יש לעקוב אחרי התהליך הרגיל של מילוי הטופס, שליחת מייל והעלאת בדיקת ההדמיה למערכת שלנו.

האם ניתן לשלם באינטרנט על הפענוח של הבדיקה?

כן, לאחר שנבדוק שהמסמכים ובדיקות ההדמיה הגיעו למערכת שלנו ושכל הבדיקות באיכות טובה, נשלח לכם לינק לתשלום במייל. התשלום מתבצע באופן מאובטח דרך האינטרנט.

האם אפשר לעשות בדיקת הדמיה דרככם?

לא, אנו לא מבצעים בדיקות הדמיה בעצמנו. עם זאת, אנו יכולים לעזור להפנות אתכם למכוני הדמיה המתאימים ולסייע בקבלת תור מהיר לביצוע הבדיקה.